Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Mesečni horoskop

ZDRAVSTVENI HOROSKOP ZA OKTOBAR 2020: Strelac pod jakim stresom, Biku preti hipertenzija

Izvor: Shutterstock

OVAN

Venerin ulazak u znak Device i vaše polje zdravlja doneće vam osetljiv probavni sistem, a moguće su i prolazne smetnje u prelu bubrega, grla, što će više da se oseća u drugoj dekadi oktobra. Treća dekada meseca će doneti poboljšanje i uglavnom stabilno i dobro zdravlje.

Više nego obično ćete primenjivati preventivne mere i zdravo ćete se hraniti. Vaša ishrana treba da sadrži namirnice koje su kalorične ali koje imaju i svojstvo da vezuju za sebe i izbacuju toksične materije iz organizma. Kao dodatak ishrani možete da koristite morske alge, đumbir, limun i matični mleč.

Jedite što više svežeg voća i povrća. Meso uzimajte umereno i obavezno jedite ribu. Izbegavajte brzu hranu, grickalice i alkoholna pića.

BIK

Prva polovina oktobra donosi vam sklonost upalama koje mogu biti praćeni visokom temperaturom ali koje su prolazne i relativno kratkotrajne. Kontrolišite češće krvni pritisak jer će vam povremeno biti povišen.

U drugoj polovini meseca ćete biti stabilnog zdravlja i održavaćete fizičku kondiciju lakšim rekreativnim vežbama. Praktikovaćete zdrav način ishrane. Vaša ishrana bi trebalo da sadrži gradivne materija koje možete dobiti od povrća kao što su krompir, šargarepa, peršun, keleraba, celer i cvekla.

Uzimajte integralne žitarice, posebno ovas, heljdu i raž. Mladi sir jedite svakodnevno uz doručak. Prijaće vam masline i morska riba. Od voća je potrebno da jedete jabuke i pomorandže. Izbegavajte slatkiše.

BLIZANCI

Merkur koji prolazi kroz vaše polje zdravlja krenuće retrogradno 14. oktobra. To će dovesti do pada vašeg imuniteta. Osećaćete smetnje urološkog tipa i bićete podložni prehladi. Izbegavajte vetrovito i kišno vreme. Prijaće vam samo lakše i rekreativne fizičke aktivnosti. Bilo bi od koristi da svakodnevno praktikujete neku metodu psihofizičke relaksacije. Vaša ishrana bi trebalo da sadrži lako svarljivu hranu i više tečnosti.

Jedite više povrća kuvanog na pari, posebno grašak i spanać. Sočivo, karfiol i kelerabu možete češće da pripremate. Od voća jedite jabuke, kivi, mandarine i grejpfrut. Meso i ribu uzimajte umereno. Izbegavajte brzu hranu i suhomesnate proizvode. Potreban vam je B vitamin i mineralna voda.

RAK

Tokom prve i druge dekade oktobra bićete podložni otežanoj cirkulaciji, reumatskim, urološkim smetnjama, prehladi i disajnim tegobama, posebno ako od ranije imate hronične zdravstvene tegobe ili ste u poznim godinama. Potrebno je da praktikujete preventivne mere i da se u slučaju potrebe javite lekaru.

Druga polovina oktobra donosi vam stabilno zdravlje. Vaša ishrana bi trebalo da se sastoji od uglavnom baznih namirnica. Od povrća jedite peršun, celer, krastavac, paradajz i crni luk. Od voća jedite mango, smokvu i pomorandže. Od dodataka ishrani ubacite morske alge i med. Mesi o ribu jedite umereno, dok možete povećati unos jogurta. Izbegavajte alkoholna pića, kafu i beli hleb. Uzimajte C i D vitamin.

Najbolje iz rubrike

Inicijalizacija u toku...