Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Vežbe

Plesna joga za leđa i posturu (VIDEO)

Autor Spomenka Maric
Autor Spomenka Maric

Uz pomoć Nritja joge ili plesne joge možete raditi na centriranju svog tela, istezanju zadnje lože i ublažiti bol u donjem delu kičme.

Izvor: Foto: Printscreen

Boraveći četiri godine u Indiji na studijama klasičnog dramskog plesa (Bharatanatyam-a) Violeta Venu Rati iskusila je veliki kako pokreti deluju na naše telo i um i rešila je da sva svoja iskustva i znanja prenese u Srbiju.

Ples kao disciplina pomaže da integrišemo ličnost i ostvarimo njenu celovitost, pa ova instruktorka preporučuje nritju jogu koja je kombinacija plesni i joga pokreta. Ukoliko niste upoznati sa terminom nritje joge pročitajte u nastavku.

Nritja joga je zapravo plesna terapija koja koristi muziku, razne plesne stilove kao i joga položaje da stimuliše pokret, emocije i ekspresiju.

Ima brojne terapeutske efekte. Pokreti očima jačaju očne mišiće i očne krvne sudove i samim tim poboljšavaju vid. Položaji ruku (hastha mudre) utiču na nervne završetke prstiju koji stimulišu razne organe i grupe mišića u našem telu.

Ova vrsta joge oslobađa od ukočenosti, energetskih blokada, nervne napetosti, stresa, i omogućava telu da poprimi svoju pravu fizičku i duhovnu energiju. Donosi radost, mir i harmoniju srcu i duši.

Nritja-joga donosi emotivni, fizički i duhovni sklad.

Pogledajte vežbu za leđa i posturu:

Tagovi

Najbolje iz rubrike

Inicijalizacija u toku...