Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Vežbe

BRZE VEŽBE BEZ UPALE MIŠIĆA: 4 izdržaja za ravan stomak i zategnute ruke i noge

Autor Spomenka Maric
Autor Spomenka Maric

Ovo su vežbe koje se brzo rade, i to u kući - ne treba vam teretana! Pet minuta dnevno pomoći će vam da zategnete mišiće stomaka, ruku i nogu....

Izvor: Foto: Profimedia

Ako ste "zatrpani" obavezama i nemate mnogo vremena za rekreaciju, onda su vežbe izdržaja idealne za vas.

Možete da ih radite svakodnevno kod kuće, a potrebno je da izdvojite samo pet minuta.

Povezane vesti

Ojačaćete mišiće na rukama, nogama i zategnuti stomak, a pošto se svaka radi 30 do 60 sekundi, nećete dobiti upalu mišića.

Vežba 1 

Lezite na pod, da noge budu u ravni sa telom, a šake stavite pored ramena. Oduprite se podlakticama i nogama, pa ostanite u tom položaju pola minuta.

Izvor: Foto: Profimedia

Vežba 2

Udahnite, opustite telo, pa istovremeno podignite ruke i noge, oslanjajući se samo na stomak. Ovo je idealna vežba za jačanje leđnih mišića i istezanje kičme. Ako vam je u prvo vreme teško, podižite samo gornji deo tela, a zatim uradite vežbu u celini.

Izvor: Foto: Profimedia

Vežba 3 

Ponovite izdržaj na laktovima, samo ovog puta podignite levu ruku(bočno ili pravo), oslanjajte se na desnu ruku. Nakon 30 sekundi vratite se u početni položaj i zamenite stranu.

Izvor: Foto: Profimedia

Vežba 4 

Najteži, bočni izdržaj, ostavite za kraj. Okrenite se na stranu i oslonite na podlakticu, pa podignite telo. Ostanite tako 30-ak sekundi, drugu ruko držite na boku, pa promenite stranu.

Izvor: Foto: Profimedia

Izvor: Novosti

Najbolje iz rubrike

Inicijalizacija u toku...