Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Vežbe

DOVEDITE FIGURU U SAVRŠENU FORMU: 7 vežbi za skidanje sala i stomaka

Autor glisicjasmina
Autor glisicjasmina
Izvor: Foto: Privatna arhiva

Leto samo što nije počelo, a ovo je savršen trenutak da se posvetite sebi i svom telu, uz nekoliko jednostavnih, a efektnih vežbi. Sada stvarno nema više izgovora, pokrenite se i spremni dočekajte neke bolje i lepše dane!

Ukoliko ste tokom karantina nabacili koji kilogram viška, sada je trenutak da se dovedete u red.

Fitnes blogerka Nada Piliškić podelila je sa nama nekoliko vežbi za celo telo, pomoću kojih ćete dovesti svoju figuru u savršenu formu.

1. Trbušnjaci

Lezite na leđa, ruke možete staviti iza glave ili na grudi, noge su savijene u kolenima. Priljubite donji deo leđa o podlogu. Polako podižite gornji deo tela, tek toliko dok se lopatice ne odignu od tla. Potom se vratite u početni položaj. Prilikom podizanja na gore duboko izdahnite, kada se vraćate na dole duboko udahnite. Probajte da ceo pokret podizanja i spuštanja traje minimum 5 sekundi.

Software:Adobe Imagecore (Linux) Created: 2020:03:27 00:49:13
Izvor: Foto: Privatna arhiva

2. Gornji stomak

Lezite na leđa, ruke možete staviti iza glave ili pružiti u vis, noge su ispružene, podignute ka plafonu. Ukrstite ih i blago ih savijte u kolenima. Priljubite donji deo leđa o podlogu. Polako podižite gornji deo tela kao da hoćete da poljubite kolena. Sve vreme dok podižete kontrahujete trbušne mišiće. Obratite pažnju da ne povlačite nesvesno glavu ka grudima, brada ne sme biti priljubljena na grudi. Izdah kada idete gore, udah kada se vraćate u početni položaj.

Izvor: Foto: Privatna arhiva

3. Bočno savijanje

Lezite na leđa, noge savijte u kolenima. Podignite gornji deo tela i šakama naizmenično dodirujte pete. Pokret izvodite lagano uz maksimalnu kontrolu.

Izvor: Foto: Privatna arhiva

4. Makazice

Lezite na leđa, ruke postavite iza glave. Glavu i ramena blago odlepite od poda, i gledajte sve vreme u vis, ne savijajte vrat. Noge odignite veoma malo od poda. Uz kontinuirano disanje naizmenično jednu pa drugu noge podižite u vis, i vraćajte u početni položaj.

Izvor: Foto: Privatna arhiva

5. Stomak strana

Lezite na stanu i oslonite se na lakat donje ruke. Lakat treba da bude tačno ispod ramena. Drugu ruku postavite na struk. U ravnoj liniji treba da budu glava, ramena, kukovi i stopala. Podižite telo na gore, drzeći sve vreme u pravoj liniji, stopalo gornje noge je naslonjeno na donju.

Izvor: Foto: Privatna arhiva

6. Stomak strana sa privlačenjem noge

Lezite na stranu i oslonite se na lakat donje ruke. Lakat treba da bude tačno ispod ramena. Drugu ruku postavite na struk. U ravnoj liniji treba da budu glava, ramena, kukovi i stopala. Podignite kukove u vis, tako da se odvoje od poda i potom savijajući gornju nogu u kolenu, privlačite ka grudima.

Izvor: Foto: Privatna arhiva

7. Izdržaj

Odlična i nezaobilazna vežba za jačanje mišića trupa, kao i celog tela. Oslonite se na podlaktice i na prste stopala. Telo treba da bude u pravoj liniji, zategnuto. Dišite kontinuirano. Ne dozvolite da kukovi propadaju ili bilo koji deo tela, držite sve pod kontrolom bar 30 sekundi.

Izvor: Foto: Privatna arhiva

Tekst: Milica Prelević

Izvor: Lepa&Srećna

Najbolje iz rubrike

Inicijalizacija u toku...