Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Vežbe

Top forma posle trudnoće

Autor Maja Bunchic
Autor Maja Bunchic

Postporođajni period je jedan od najstresnijih u životu većine žena, delimično i zbog toga što im je teško da se „vrate“ u svoje telo. Evo kako da se pravilno izborite sa viškom kilograma i budete zadovoljni u svojoj koži

Izvor: Foto: Shutterstock

Da li su žene zaista posebna bića kada im je od Boga data mogućnost da rađaju novi život? Čudesna spoznaja da u njoj raste jedno malo biće, koje dolaskom na ovaj svet donosi mnogo radosti, ali i obaveza, pred ženu stavlja veliku odgovornost. Pored stalne brige da li će sve da protekne dobro, javlja se umor, malaksalost, promene raspoloženja, oticanje. To su samo neke od nelagodnosti sa kojima se žena susreće tokom trudnoće. A u njih spada i debljina.

Kada beba srećno stigne, počinje nova borba - da je zaštitimo i podižemo sa što više ljubavi i pažnje. Ali, tu je i želja da i dalje budemo uspešne, poslovne, dobrog držanja i izgleda, da se što pre vratimo u formu. Osim toga, danas je u trendu biti mama i u srednjim godinama (granica se sve više pomera) - zato je važno da se žena u toku trudnoće ne ugoji mnogo. Sve to stvara dodatni stres. Možda smo mi zaista „Božja bića“ zbog toliko stvari u životu koje su stavljene ispred nas?

Sa dolaskom bebe, mi polako padamo u drugi plan. To je u redu, ali žena ponekad iz tog drugog plana može da padne mnogo niže. A onda se dešava da nakon nekoliko godina sa užasom konstatuje: „Gle, pa to više nisam ja!?“. Ne prepoznaje svoj odraz u ogledalu, a i ono što vidi - stvara osećaj velikog nezadovoljstva. Dete je već dovoljno veliko da mu nije potrebna u tolikoj meri… i, šta sada?

Najbolje iz rubrike

Inicijalizacija u toku...