Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Vežbe

5 SAVETA ZA TRČANJE PO VRUĆINI: kako džoging letnjim danima može da ugrozi fizičku i mentalnu stabilnost

Autor Milena Tomovic
Autor Milena Tomovic

Ljubitelji trčanja ne odustaju ni leti od svog sporta, ali se za taj trening treba drugačije pripremiti nego kad džogiramo po nižim temperaturama. Evo recepta za dobar start!

Izvor: Foto: Shutterstock

„Sigurno vam je već poznato da je vežbanje u vrelim letnjim danima dodatan stres za organizam.

Kako znoj sa tela isparava tako se i telo rashlađuje, a što je vlažnije vreme telo proizvodi više znoja i gubite više tečnosti iz organizma.

Dobra strana svega je ta što gubite i više kalorija“, kaže Džen Gibson, sportski nutricionista američkog Olimpijskog komiteta.

“Džoging po letnjoj vrućini može negativno uticati ne samo na vaše zdravlje, već i na raspoloženje”, tvrdi Karen Kogan, psiholog iste ustanove.

Da biste ostvarili što bolje rezultate uz džoging, a ostali fizički i mentalno stabilni, pogledajte - kroz galeriju slika - šta savetuju stručnjaci za fitnes.

Priredila: Milena Tomović

Najbolje iz rubrike

Inicijalizacija u toku...